Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3

Discussie: een vraag :

anita mama van 4's schermafbeelding
    Leeftijd
    47

Standaard een vraag :

Ik heb een vraag en wil graag zoveel mogelijk de antwoorden , daarna wil ik graag mijn zienswijze geven :

Wie vind / vond de studie met jg en de doop en de tijd erna , als jg zijnde , ingewikkeld ?

dus ingewikkeld hoe het zat met aanstellingen en wie wat mag doen en wat er met de wachttoren werd besproken of de studieboeken enz....de regels , bv uitsluitingregel, vul maar zelf in .
    Zo resten ons geloof hoop en liefde maar de liefde is het grootst

Standaard Re: een vraag :

goede morgen juf.
    uw vraag is voor ons een bevel.
    hoi anita ik zag op hyves een mooie foto van jou zeg,maar ook dat bijhouden wordt mij te veel maar nu jou vraag.
    mischien niet iets wat je verwacht,maar ik heb mij nooit zo bezig gehouden
    met ambten en ik denk niemand want je legde je neer bij het systeem ik heb het eigenlijk als een heerlijke tijd ervaren de studie.s ik vond het prima tot op het moment dat men het je op de e'n of andere manier moeilijk gaat maken dan wordt je aandacht gevestigt op het onredelijk handelen.van het e'n komt het ander,en volgen de situatie.s van ongeloof elkaar op.waneer dat eenmaal een rol gaat spelen is dat het begin van het einde.zo lieve schat was dat de bedoeling?groet pucca

Teunis's schermafbeelding
    Leeftijd
    29

Standaard Re: een vraag :

Ingewikkeld, nee, vreemd, ja. Veel dingen zijn organisatorisch en alleen een last om te dragen, een juk wat niet nodig is voor een Christen.

Veel onzin wordt er verteld over hoe je precies moet kleden, gedragen en bla bla bla...

En dan ook nog wijs maken dat we alleen in beginselen moeten denken.

Wat betreft de Profetische uitleggingen enz, heb ik altijd meteen geaccepteerd omdat het voor de hand liggend is, vind het daarom ook niet ingewikkeld dat spelen met cijfers, logica ten top natuurlijk.
    "People willing to trade their freedom for temporary security deserve neither and will lose both."
    Benjamin Franklin (1706-1790)
    http://www.teunisdokter.nl

Regels voor berichten