Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
    Erwin's schermafbeelding

Standaard OT: Nieuw Krantenbericht in Belgische krant "Dag Allemaal"

Hieronder in PDF een krantenartikel wat afgelopen dinsdag is verschenen in "Dag Allemaal".
    Bijgevoegde bestanden Bijgevoegde bestanden

ZENODotus's schermafbeelding

Standaard Re: OT: Nieuw Krantenbericht in Belgische krant "Dag Allemaal"

EEn tip aan allen die een artikel plaatsen... Misschien is het handig om erbij te vermelden over wat (of wie) het gaat, zodat we al een idee hebben voordat we het openen... Is geen kritiek hoor, is gewoon een tip...

Over hat artikel...
    Ik vind het in feite vrij nietszeggend... En een typisch artikel van een fanatiek JG die nu ex-JG is... Maar eigenlijk komen we heel weinig te weten... Ikzelf maak altijd wat kanttekeningen als iemand zonder enige verdere uitleg mij op het hart wilt drukken dat uw interpretatie beter is dan die van de ander, wat gebeurt op het gebied van verjaardagen in dit artikel... Verder blijft hij zeer vaag vind ik over waarom hij uitgesloten is, en mijn vraag is waarom uitgesloten en niet teruggetrokken (is maar één van mijn vele vragen na het lezen van dit artikel)...
    Verder vind ik het erg van het lief van zijn dochter, maar ook daar heb ik natuurlijk maar één versie van gehoord, dus moet ik soms opletten met wat ik denk of schrijf zonder de tegenpartij te horen.
    A victim is someone who blames it all on someone else. Why give all the power to someone else and leave yourself powerless? - Christina Moss

Standaard Re: OT: Nieuw Krantenbericht in Belgische krant "Dag Allemaal"

ZENODotus,

Had het al gelezen bij de schoonzus vorige week en ja er staat daar niets over de echte redenen van het verlaten van de WT. Maar dat zou er kunnen uit weggewerkt zijn door de schrijver van het artikel. Je weet maar nooit, ik heb het zelf meegemaakt met een artikel in De Standaard, denk 1972 of zo. De reporter had theologie-studies gedaan in Leuven en heeft zomaar zaken waarover we nauwelijks gesproken hebben voorrang gegeven. Ik zou veel geleerd hebben van een man als Schillebeeckx volgens hem, maar het enige wat ik daarover gezegd had was dat ik de man met verbazing gelezen had? Dat is iets anders. En zo wel drie punten.
    Maar ik kreeg dat twee dagen nadien te lezen in de gazet, maar heb niet de nodige voorafgaande tekst onder ogen gehad. Zou ik normaal gevonden hebben.

Soortgelijke discussies

1. OT: "nieuw licht" in WT-studieartikel deze week
    By Boanerges in forum Openbaar Terras - Archief
    Reacties: 2
    Laatste Bericht: 26 april 2008, 17:36

Regels voor berichten