Vraag aan een diepgelovige getuige, in een verhitte discussie over de belangrijkheid van het Besturend Lichaam en hun positie, voedsel te rechtertijd en Jehovah's leiding, en spreekbuis en zo, en het belang om hen te "eren" c.q. te erkennen als "slaaf".

Ik vraag terloops: " Hoe heet ook alweer de huidige paus?"......onmiddelijk volgt : "Ratzinger"......

en ik vraag "noem eens een lid van het Besturend Lichaam........................"

Antwoord; .....eeehhhhh...................ach, ....eeehhhhhhhhhh,................ja , eeeeeeeehhhh........nee, ( herstel fase) : "dat is ook niet belangrijk want wij eren geen mensen.................."

Dus; door Satan aangesteld weten ze wel, net als de leden van de regering, presidenten van deze aarde, top 40, Goede Tijden, pak melk 3 cent duurder...........maar de slaaf en hun "spreekbuis" naar "waarheid" is ...........eeehhhh, kweetniet,..................

(Ik ben ervan overtuigd dat lezers die ze wel kunnen opdreunen een speciaal plekje krijgen in het paradijs......)

Sinnerman