Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 90

Standaard OT: de aanstelling van de slaafklasse in de toekomst.

Wie is de getrouwe beleidvolle slaaf?
    Laatst gewijzigd door XDJK; 6 april 2015 om 18:43

Lukas's schermafbeelding
    Leeftijd
    78

Standaard Re: OT: de aanstelling van de slaafklasse in de toekomst.

Hoi Dirk,
    De getrouwe en beleidvolle slaaf zijn o.a. de 8 bestuursleden in Brooklyn N.Y.( Micha 5:4,5).
    Dit is vanaf de 12(1335 dagen)= 44,5 jaar na het in de hemel begonnen koningschap van Jezus op 10-01-1922.
    Waardoor dit de vervulling werd van Mattheüs 24:45-47 op 10-07-1966.

De hartelijke groeten.
    Komt Hij? Hij komt!

Lambert's schermafbeelding

Dat is juist het punt DJX men begrijpt het niet. Want de evangelieschrijvers waren alle van mening dat Jezus in hun tijd kwam, en daar zij allen onder de HG stonden ben ik ook van mening dat dit werkelijk gebeurd is. Anders zouden deze schrijvers/optekenaars Leugenaars zijn geweest. De vergelijking van de slaaf gold dus voor hen, De nepchristenen van nu menen dat het voor hen geldt.
    Nog een paar teksten waaruit blijkt dat Jezus in hun tijd zou komen: Waar Jezus dit opmerkte
    Matt. 24:34. en 26:64
    Mark. 9:1. 13 :30, 14:62
    Luk.9:27
    Joh. 21:22
    Ook de Apostelen wisten dit. Paulus bv sprak de verwachting uit dat Jezus tijdens hun leven zou wederkeren
    Zie Rom.16:20 1Kor 1:7-8, 10:11 en 15:51 of Fil/1:10, 4:5. Thess 3:13, 4:15, 4:17,5:23.
    Of Tim. 6:14 en Hebr. 1"1-2 en 10:37.
    Ook Jacobus Petrus en Johannes dachten er zo over Jac. 4:5, 5:8, 1 Pe 1:5,7,20 en 4:7. 1 Joh. 2:18, 4:3, 2:28.3:2.
    Dat is toch duidelijk genoeg. Bij sommige Nepchristenen is ook 2Thess 2:2-8 omstreden
    Als je begrijpt wat ik bedoel

Lukas.
    welk bewijs is daarvoor luuk?koos de schepper daar deze mensen voor uit om hem hier op aarde te vertegenwoordigen?wanneer vallen de schellen van jou ogen luuk.?puck.

Het bovenstaand bewijs aan de hand van de vele teksten welke ik aanhaalde. lijkt mij voldoende om de tegenwoordige meuk hierover te ontzenuwen.

goede morgen lamp.
    maar ik ben er van overtuigd dat Lukas deze niet gaat lezen en vasthoud aan zijn eigen overtuiging en dat recht heeft hij,

als men de geschiedenis van Jezus neemt,heeft men zich jarenlang niet bekommert om een helder inzicht te verkrijgen over de gestalte Jezus.het beeld wat de mensen vormde over Jezus bepaalde het geloof.

na de reformatie stond de bijbel centraal en trachtte men een beeld te ontlenen op zoek naar de historische Jezus.er kwam aan het licht dat de evangelién niet bepaald betrouwbaar waren,er is dan ook een verschil tussen het oosterse en het westerse denken.er is ook weinig betrouwbaars over wat de theologie er van heeft gemaakt.
    er is n/l over Jezus zelf weinig bekend.

wanneer ik dan zie hoe wij het hier oneens zijn met elkaar is het toch verwonderlijk dat het christendom toch uitgegroeid is tot een wereld religie daar moet toch een geheim achter zitten.Paulus beschrijft een beeld maar ook niet de werkelijkheid.de materie blijft echter boeiend op wat voor wijze voor ons persoonlijk dan ook.puck.

Natuurlijk Puck, maar dan neemt hij ook deze teksten niet serieus en doet ook de apostelen en Jezus af als warhoofden. Evenals na de Reformatie toen men meende dat de evangeliën niet betrouwbaar zouden zijn en dat kwam omdat het niet paste in hun eigen denkwereld omdat zij van mening waren dat ook zij toebehoorden aan Christus in een later stadium

lamp.
    vandaar dat zij met de eigen vertaling kwamen.en de lectuur zo aanpaste dat het in de leer welke zij hadden ingesteld paste,om de mensen te misleiden dat was zo geraffineerd gedaan dat vele mensen er intrapten.nu moeten zij wel uit een ander vaatje gaan tappen omdat er steeds meer zijn die wel onderzoeken en ontdekken dat de leer niet klopt.

dat gaat zieltjes kosten.er zijn heel wat mensen die nu noodgedwongen blijven hangen omdat zij de familie niet kwijt willen.maar als dat proces van wantrouwen eenmaal is ingezet wordt men steeds allerter,en kritieser bij het lezen van de lectuur,puck.

De onwetenden trappen er altijd weer in, temeer omdat het lezen van andere lectuur afgeraden wordt. Dat is bij iedere nieuwe generatie het geval. Ik zie dus nog niet 1 2 3 dat het ledenbestand vermindert, wel komen er meer 'afvalligen' en dat past weer mooi in hun these over de komst van Jezus.

PS. De NWT bijbel vind ik zo gek nog niet en de zelfgemaakte veranderde teksten kan men doorzien, maar dat geldt voor alle vertalingen.
    Laatst gewijzigd door Lambert; 31 oktober 2013 om 12:23

eindgericht's schermafbeelding

de evangelieschrijvers waren al dood toen hun evangelie werd geschreven
    geloof ik

Pagina 1 van 9 12345 ... LaatsteLaatste

Soortgelijke discussies

1. OT:is de slaaf een slaafklasse?
    By Tanja in forum Openbaar Terras - Archief
    Reacties: 0
    Laatste Bericht: 12 juli 2010, 22:09

Regels voor berichten