Weergegeven resultaten: 1 t/m 3 van 3
    anita mama van 4's schermafbeelding
    Leeftijd
    46

Standaard OT: Mijn levensverhaal

Aangezien Het archief van Pc nog even blijft plaats ik als laatste bericht mijn levensverhaal . Ik hoop dat het anderen mag helpen, die ook los komen , om herkenning en/of erkenning te mogen vinden:

Verder wens ik een ieder alle goeds en veel liefde toe .

Zo resten ons geloof hoop en liefde maar de liefde is het grootst

Leeftijd
    41

Standaard Re: OT: Mijn levensverhaal

Ik heb je hele verhaal gelezen op youtube.
    Er zijn zoveel overeenkomsten met mijn eigen leven dat het bijna beangstigend is, vooral t/m de tienerjaren.
    Heel knap dat je het zo van je af hebt kunnen schrijven, dat is iets wat ik ook nog eens zou moeten doen.

anita mama van 4's schermafbeelding
    Leeftijd
    46

Standaard Re: OT: Mijn levensverhaal

Beste Louis , Ik heb getracht het zo algemeen mogelijk te schrijven. Want als ik de details zou gaan moeten vertellen dan wordt het pas echt erg. Maar ik heb al lang geleden besloten dat het waarom er niet meer toe doet. Dat waarom is totaal niet fraai . In feite heb ik mensen in bescherming genomen om de reden dat men aan de Heer verantwoording af zal moeten leggen en Hij zal oordelen. Mij past vergeven.

Verder helpt schrijven erg goed . De enige pijn die ik nog voel is dat onze familie totaal verscheurd is. Dat uit zich in trouwerijen , sterfgevallen etc...Dan weet je hoe het er voor staat.

Mijn eigen gezin ( ik en mijn kinderen ) is dan ook het enige wat telt en we hebben samen een onverbrekelijke band. Daar ben ik dankbaar voor en voel me daarmee gezegend.

Wens je alle goeds toe. Liefs Anita van IJmeren
    Zo resten ons geloof hoop en liefde maar de liefde is het grootst

Regels voor berichten